Forum Wszystko o Psach Strona Główna
 FAQ   Szukaj   Użytkownicy   Grupy    Galerie   Rejestracja   Profil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości   Zaloguj 

Nowy regulamin

 
To forum jest zablokowane, nie możesz pisać dodawać ani zmieniać na nim czegokolwiek   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum Wszystko o Psach Strona Główna -> Kosz
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  

Czy jesteś za zmianą regulaminu?
Tak
100%
 100%  [ 8 ]
Nie
0%
 0%  [ 0 ]
Wszystkich Głosów : 8

Autor Wiadomość
Atha
Administrator


Dołączył: 02 Lip 2005
Posty: 7094
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 29 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: popadnie

PostWysłany: Nie 17:03, 13 Wrz 2009    Temat postu: Nowy regulamin

Myślałam nad projektem zmiany regulaminu. Uważam, że obecny jest jednak mało przejrzysty, wiele punktów się pokrywa, wielu w ogóle nie ma uwzględnionych a wiele jest napisanych tak, że za diabła nie wiadomo, jak je interpretować.
Posiedziałam wczoraj chwilę i napisałam wzór. Wkleje od razu, bo znając życie, zanim wyrazicie chęć zobaczenia go lub nie, znowu minie miesiąc.

Cytat:
Na forum "Pieski Świat"

1. Uczestnictwo w dyskusjach jest równoznaczne z akceptacją regulaminu.
2. Wymagane jest zachowanie kultury w wypowiedziach i wobec innych użytkowników.
3. Powinien zostać zachowany odpowiedni poziom dyskusji.
4. Używa się polskich znaków i pisze zgodnie z zasadami języka polskiego.
5. Forum służy dzieleniu się informacjami, wymianie opinii, udzielaniu i uzyskiwaniu porad.
6. Staramy się zachować przyjacielską atmosferę.
7. Wymagane jest podawanie dokładnego źródła informacji, które podajemy, lub na które się powołujemy.
8. Dbamy o estetykę i wysoki poziom forum.
9. Dbamy o przejrzystość forum, zakładając tematy w odpowiednich do nich działach.
10. Użytkownicy, którzy piszą z jednego IP są zobowiązani, w miarę możliwości, zawiadomić o tym administratora.
11. Reklamowanie innych for jest dozwolone, jeśli moderator działu "Linkownia" (lub przy jego nieobecności- inny moderator, z obowiązkiem podania, który) wyrazi na to zgodę.
12. Dozwolone jest posiadanie avatara (emblematu) o wielkosci max 13 x 130 pikseli i podpisu, w którym obrazek nie jest większy niż 100 x 400 pikseli, oraz trzech linijek tekstu.

Zabrania się:
1. Posiadania większej ilości używanych kont. (maksimum jedno)
2. Odkopywania starych, lub nieaktualnych tematów, jeśli nie zachodzą po temu szczególne powody (odświeżenie galerii, nowe informacje w danej sprawie)
3. Pisania dwóch postów pod rząd, jeśli nie wymaga tego odświeżenie tematu. (w innych wypadkach prosimy skorzystać z funkcji "edytuj")
4. Pisania postów nie na temat, nic nie wnoszących do dyskusji, krótkich lub po prostu głupich (według obiektywnych standardów- nie ma na to wpływ wyrażona opinia)
5. Rozpowszechniania niesprawdzonych informacji.
6. Rozpowszechniania materiałów objętych prawami autorskimi bez zgody autora.
7. Zakładania podobnych tematów, jeżeli odpowiednią pomoc można bez większego trudu uzyskać w już istniejących.

MODERATORZY

1. Za moderację forum uznaje się administratorów i moderatorów
2. Moderatorzy dbają o porządek na forum i przestrzeganie przez użytkowników regulaminu.
3. Mają prawo do wystawiania upomnień i ostrzeżeń, oraz egzekwowania ich.
4. Każdemu moderatorowi są przydzielone działy, nad którymi ma sprawować opiekę.
5. Część działów jest pod gestią wszystkich moderatorów.
6. W przypadku naruszenia regulaminu moderator ma prawo:
a) zlecić użytkownikowi zmianę w celu naprawy.
b) wystawić upomnienie.
c) Po trzykrotnym upomnieniu wystawić ostrzeżenie, przy czym upomnienia mogą być wystawiane przez każdego moderatora.
d) zedytować post.
e) usunąć post.
7. Nie nadużywają władzy i autorytetu. Pełnią kontrolę nad użytkownikami jedynie w razie ostateczności i do celów służących całemu forum.
8. Są zobowiązani do wypełniania swoich obowiązków.
9. Podlegają tym samym prawom i obowiązkom, co wszyscy.

OSTRZEŻENIA

1. Na forum można dostać maksymalnie trzy ostrzeżenia.
2. Trzecie ostrzeżenie oznacza banicję. Trwa ona rok czasu.
3. Ostrzeżenie dostaje się po trzykrotnym upomnieniu przez moderatora.
4. Upomnienie może dotyczyć łamania regulaminu, niestosowania się do wyraźnych poleceń moderatora, lub zachowania powszechnie uznanego za karygodne.
5. W przypadku, gdy użytkownik notorycznie i rozmyślnie zachowuje się niedopuszczalnie i nie przejawia chęci poprawy, możliwe jest wstawienie ostrzeżenia lub nawet banicja bez wcześniejszych upomnień.
6. W przypadku odkrycia posiadania przez użytkownika multikonta (pisanie z wielu kont), wystawiany jest ban na IP komputera.

Administratorzy:
Atha, Russ
Moderatorzy: Layla, Biutka, Kebi, Krecik, Chocolate, Suvi, Cloe, Shaiya


Myślałam tez o tym, by osobno umieścić regulaminy niektórych poszczególnych działów, tak, jak to jest w TM i Powitaniach: jakie tematy jak długo są aktualne. Często się zdarza, że nikt nie zamknie, bo nie wie czy może i nikt nie odkopie, bo nie wie, czy może, a wtedy temat niepotrzebnie sobie wegetuje.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Atha dnia Sob 16:50, 26 Wrz 2009, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Suvi
Moderator


Dołączył: 26 Gru 2007
Posty: 2604
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 10 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: 51° 46' N, 18° 57' E

PostWysłany: Pon 17:50, 14 Wrz 2009    Temat postu:

Jestem za zmianą regulaminu. Przyda się takie odświeżenie.
Tylko... gdzie jest regulamin odnośnie podpisu/avataru i podawaniu adresów innych for? Bo chyba tutaj go nie ma...


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Cloe
Moderator


Dołączył: 08 Lip 2008
Posty: 1170
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: z Prabut

PostWysłany: Pon 18:28, 14 Wrz 2009    Temat postu:

Jestem za. Na prawdę się przyda. No i właśnie, też nie zauważyłam nic o avkach i podpisach. Wink

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Atha
Administrator


Dołączył: 02 Lip 2005
Posty: 7094
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 29 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: popadnie

PostWysłany: Pon 19:57, 14 Wrz 2009    Temat postu:

O tym myślałam, jako o dbaniu o estetykę. Ale świetnie, że zwracacie uwagę Wink Tylko czy umieścić zapis, że avatar może mieć ileś na ileś, i podpis ileś na ileś? I ile proponujecie?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Suvi
Moderator


Dołączył: 26 Gru 2007
Posty: 2604
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 10 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: 51° 46' N, 18° 57' E

PostWysłany: Wto 17:05, 15 Wrz 2009    Temat postu:

Jeśli umieszczamy taki zapis, to ja proponuję av maksymalnie 135pks/115pks. (wys., szer.) Podpis może maksymalnie 100pks/400(?!)pks. (wys., szer.). Co Wy na to? Pewnie nie trafiłam z długością podpisu... Smile

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Atha
Administrator


Dołączył: 02 Lip 2005
Posty: 7094
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 29 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: popadnie

PostWysłany: Wto 18:13, 15 Wrz 2009    Temat postu:

Ja bym dała szerokość avka ok 130 pks, to by było tak akurat na obecną ramkę, a do podpisu dałabym jeszcze z 50 pks na tekst, bo zwykle bannery są takiej wielkości, a większość daje jeszcze z linijkę tekstu. I to już by można było egzekwować Wink

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Epen
PieskiŚwiat


Dołączył: 03 Lip 2006
Posty: 3267
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Sob 16:03, 19 Wrz 2009    Temat postu:

Fajnie że pojawił się bardziej przejrzysty i czytelny regulamin Wink

Były kiedyś przypadki że ktoś zgubił hasło, lub konto się zwaliło - rożnie bywa. Czy wtedy można założyć drugie po wcześniejszym powiadomieniu administratora i wyrażeniu przez niego zgody?

I tak sobie myślę, że powinna być wzmianka o tym kto jest administratorem i moderatorem.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Atha
Administrator


Dołączył: 02 Lip 2005
Posty: 7094
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 29 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: popadnie

PostWysłany: Sob 16:46, 26 Wrz 2009    Temat postu:

Dodałam dwa punkty- odnośnie długości podpisu i reklamowania for.

Cytat:
Czy wtedy można założyć drugie po wcześniejszym powiadomieniu administratora i wyrażeniu przez niego zgody?

Jeśli jest zgoda osoby, która egzekwuje prawo w danym miejscu, można wedle tej zgody.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Atha dnia Sob 16:55, 26 Wrz 2009, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Atha
Administrator


Dołączył: 02 Lip 2005
Posty: 7094
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 29 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: popadnie

PostWysłany: Czw 21:55, 08 Paź 2009    Temat postu:

Regulamin wejdzie w życie 10.10.09

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
To forum jest zablokowane, nie możesz pisać dodawać ani zmieniać na nim czegokolwiek   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum Wszystko o Psach Strona Główna -> Kosz Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group

Theme xand created by spleen & Forum.
Regulamin